zwani.com myspace graphic comments

~About Nabieyla~

My photo
Kota Perdana, Bandar Putra Permai, Malaysia
Walaupun kewujudan cinta tidak bisa dilihat, tetapi cinta itu indah dan cantik.. Cantiknya itu pula asli, tidak bertopeng.. Bukan sahaja cantik, malah suci, murni, bercahaya gemerlap, putih, bersih, berkilauan.. PERCINTAAN.. tak semestinya kekal.. KASIH SAYANG.. tak semestinya abadi.. RINDU.. tak semestinya berlagu.. CINTA.. tak semestinya bahagia.. BENCI.. tak semestinya selamanya.. Aku bahagia walaupun hatiku menderita..

Monday 28 February 2011

~ALLAH, if I can’t have what I want, let me want what I have.....:)~

Jika aku xditakdirkan untuk mendapatkan apa yang aku harapkan, Kau redhakan lah hatiku dengan apa yang telah Kau takdirkan.. Sesungguhnya hanya Engkau sahaja yang berhak mengatur perjalanan hidupku dan menentukannya.. Andai aku harus mati hari ni, matikan lah aku dalam keimanan.. Andai aku harus lupakan cintaku pada dia, sucikanlah hatiku dari rasa benci.. Andai ada insan lain yangi menanti diriku, Kau dekatkanlah hatiku dengannya.. Andai kejayaan yang ku harapkan bukan milikku, Kau berikanlah kejayaan lain padaku.. Andai aku dibutakan mata kelak, jangan pula Kau butakan hatiku.. Andai aku jatuh, lindungilah aku dari putus asa.. Andai hari esok masih ada untukku, Kau berikanlah aku petunjuk-MU agar aku mampu menjadi hamba-MU yang sentiasa di dalam rahmat-MU.. YA ALLAH.. Jika aku tidak mampu mendapatkan apa yang aku inginkan, Kau redhakan lah hatiku dengan apa yang telah ditentukan oleh-MU.. AMIN...


Yang benar;
Nabieyla Idris

No comments:

Post a Comment