zwani.com myspace graphic comments

~About Nabieyla~

My photo
Kota Perdana, Bandar Putra Permai, Malaysia
Walaupun kewujudan cinta tidak bisa dilihat, tetapi cinta itu indah dan cantik.. Cantiknya itu pula asli, tidak bertopeng.. Bukan sahaja cantik, malah suci, murni, bercahaya gemerlap, putih, bersih, berkilauan.. PERCINTAAN.. tak semestinya kekal.. KASIH SAYANG.. tak semestinya abadi.. RINDU.. tak semestinya berlagu.. CINTA.. tak semestinya bahagia.. BENCI.. tak semestinya selamanya.. Aku bahagia walaupun hatiku menderita..

Monday 28 February 2011

~Aku mahu cinta-MU~

Apa sahaja yang akan KAU kurniakan kepadaku berkenaan dunia, Kau berikanlah kepada mereka yang memburunya.. Apa sahaja kebaikan yang KAU kurniakan kepadaku berkenaan akhirat, berikanlah kepada hamba-MU yang beriman.. Kerana aku hanya mahu CINTA-MU, YA ALLAH..

YA ALLAH, jika aku beribadah kepada-MU hanya kerana syurga-MU, janganlah KAU masukkan aku ke dalamnya..

YA ALLAH, jika aku beribadah kepada-MU kerana aku takutkan neraka-MU, kau lemparkanlah aku ke dalamnya,

YA ALLAH, jika aku beribadah kepada-MU kerana inginkan keredhaan-MU, janganlah KAU mensia-siakan daku..

always love ALLAH~~

No comments:

Post a Comment